Wednesday, April 8, 2009

Hambad

Nägin unes, et mu labori ühel bossil tuli suust verd. Ja siis hakkasid ta hambad välja kukkuma ükshaaval. Ja mul oli sama lugu. Iga kord kui üks hammas jälle välja kukkus palvetasin hullult, et see oleks viimane. Aga nad järjest tulid ja tulid.
Une põhjus on ilmselt mu viimase aja hambaarsti otsingud ning see juba veritsevate igemete reklaam.

Ma ikka totaalselt ei salli neid kampaania-reklaame, kus üritatakse inimesi iga hinna eest hirmutada. Nt see ära tapa oma sõpra või HIVi reklaamid või see hammaste reklaam samamoodi. Kuidas nad aru ei saa, et nad lihtsalt süstivad ühiskonda hirmu ja paanikat ja ma ei usu eriti, et keegi hakkaks oma käitumist nende pärast muutma. Lihtsalt minusugused tavalised inimesed hakkavad nägma õudusunenägusid süstlaga narkaritest ja hammaste väljakukkumisest. Tänan väga, meedia!

No comments: