Monday, December 22, 2008

Haigus

Öösel tuli haigus kallale. Tegelikult eks ta oli juba enne vaikselt köha ja kurguvalu näidanud, aga ei midagi nii hullu. Igatahes öösel ma siis värisesin ja palavik tõusis muudkui.
Ja hommikul nägin suht jubedat und.
Nägin, et ujusin kodus tiigis, vahepeal oli nagu jää peal ja sis käisin niisama seal, veeloli minuga mu vendja keegi tüdruk veel, keegi minu tuttavatest,täpselt ei mäleta kes.. Igatahes hakkas tiigist järjest laipu välja tulema, mina neid lähemalt uurida ei suutnud,aga see tüdruk, kellega ma olin, uurisneid päris lähedalt - mina küsisin targalt, et kas oli näha, et nende kallal oli tarvitatud ka vägivalda. Ja mulle vastati jah.
Siis hüppasid kusalgilt välja 2 kassi, kes veel ühe laiba välja tirisid. Ja siis tegid ennustuse, et mu vend ei seisaks relva suu ette, see kuidas nad seda seletasid, oli muidugi imelik, sest maha oli joonistatud püssid, mis ei meenutanud tegelikult üldse püsse, pigem suvalisi torusid, aga kõik teadsid, e need olid püssid tegelikult.
Siis läksime kõik tööle tagasi (seal oli nii, et töö vahepeal võis trennis käia, aga kirja tuli panna) ja seal nägi mu vend samasuguseid relvi nagu kass oli ennustanud. Ta võttis need ettevaatlikult, relvasuu ette astumata. Aga siis tuli üks mees, kes minuarust oli üks etzi onudest ja võttis ühe relva ja hakkas mu venna poole minema. Mul oli täiesti lootusetu tunne, teadmine, et saatuse vastu ei saa.

Õnneks helistas mulle sel hetkel Rain ja ma ärkasin.

Millest siis selline kole uni? Tihti hommikused uned ongi kõige haigemad ja segasema. Võimalik, et seotud on haigus ja palavik. Võimalik on ka see, et kuna lugesin eile tarokaartidest ja seal keegi rääkis, kuidas talle kingiti kaardid ja ta ennustas nende pealt oma tuttavatele jumala suvalt, mis pähe tuli ja see kõik läks täide.. Siis ehk keeras mõistus mu une saatuse muutmatuse näitamiseks selliseks nagu see uni siis lõpuks oli.

No comments: