Saturday, December 6, 2008

Tere tulemast:)

Alustan siis mingit sorti unenägude blogiga, ehk aitab see mul endal ka neis selgust saada.

Üleeile otsustasin, e tlähen magama enne südaööd. Toakaaslane muidugi ei nõustunud ja nii oligi mu köögis kolm pööraselt irvitavat venelast. Ja nad räägivad ju nii kõvasti ka. Ja mul oli tunne, et üks neist pidi ära lämbuma oma naeru kätte, aga hiljem taipasin, et ta vist naerabki nii. Igaahes magama ma jääda ei saanud. Päris suur kiht oli minna ja jalaga lüüa neid.

Aga igatahes uni siis:
Ärkasin siis unes üles ja vaatasin kella, avastasin, et 5 minuti pärast algab loeng. Panin end riidesse ruttu, pooli asju muidugi üldse üles ei leidnud. Olin siis täies varustuses kui avastasin, et olin teksade alla unustanud sukad panna. Tegin siis sahtli lahti ja lootsin sealt leida võrkkotti oma sadade sokkidega ja seal oleks ka sukad pidanud olema. Aga sahtel oli täiesti tühi. Vaatasin üle ka ülejäänud 2 sahtlit (tegelikkuses ongi muidugi sahtleid ainult2) ja ka need olid tühjad.
Siis märkasin oma sokikotti laua all. Ja mis ma nägin.Mu toakaaslane oli mulle jõulukingituse teinud. Seal oli nii umbes kuus suurt kommikarpi, kõike head ja paremat ja siis veel mingi pakitud kingitus.


Sellist hiljaks jäämine vs riiete otsimine olen ma hästi palju unes näinud. Näiteks aeroobikaga on nii, et kõik juba teevad soojendust,aga mina ei saa riideid selga või ei leia õigeid asju..
Ja see, et mu toakaaslane mulle kingi tegi.. Usun, et see peaks leevendama mu sügavat vihkamist tema vastu. Ta ei ole mulle ju midagi teinud, aga ikkagi ma sõiman teda oma peas kõige jubedamate nimedega.U have no idea.. Ütleme nii, et põhjus võib olla meie väikeses kultuurilises erinevuses. Ahjaa, ükskord nägin venekeelset unenägu. Midagi ei saanud aru.
Aga tegelikult vb oli jõulukingitus sümbol ühest teisest kingitusest, mis ta mulle jõuludeks teeb: nimelt kolib minema :D

3 comments:

Maarja said...

hahaa :D sa oleks ju taolise kingitusega rohkem kui rahul :)

ma olen ka muide päris mitmel korral unes näinud, et ma jään kuhugi hiljaks & kõik asjad on sel kiirel hetkel kadunud.

Krissu said...

Kerge kingitus kuluks ära küll:)

Maarja said...

hinda seda mandariini.:D

.ja kellele need kingitused ei meeldiks, oh, tell me!